Старомізунська ЗОШ ім. В. Верховинця
Меню сайту
Годинник
УЦОЯО
ЗНО
"Гаряча" лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичні декади

Методична декада «Активізація творчого потенціалу вчителів. Виявлення нових творчих знахідок, ідей, надбань»
18.04.2018, 12:54

   З 26.02.2018 року розпочалася методична декада «Активізація творчого потенціалу вчителів. Виявлення нових творчих знахідок, ідей, надбань»
   
26 лютого 2018 року, в рамках методичної декади, практичним психологом школи Молнар Л.М. проведено психолого – педагогічний семінар на тему «Психологічна готовність вчителя до змін в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»». У ході роботи учасники ознайомились із актуальною темою освітньої реформи й обговорили потребу зміни підходів до навчання. Педагоги висловлювали своє бачення втілень освітніх реформ в навчальний процес, розуміючи потребу самовдосконалюватись та професійно зростати. Особливо емоційною була практична частина заняття, на якій психолог представила низку вправ, спрямованих на активізацію творчого потенціалу педагогічних працівників та мотивацію до підвищення свого фахового рівня. По закінченні тренінгу всі учасники отримали мотиваційні буклети.

    27 лютого 2018 року, в рамках методичної декади, заступником директора з навчально-виховної роботи Лиходід Л.М. було проведено педагогічні читання за книгою видатного педагога ХХ ст. Пауло Фрейре «Педагогіка пригноблених». Під час обговорення основних розділів книги вчителі усвідомили, що нова філософія освіти, яку сьогодні намагаються сформувати освітяни, ще 30 років тому була описана Пауло Фрейре, коли він існуючий "банківській концепції" протиставив проблемно-орієнтовану освіту, критичне мислення. Національний розвиток країни за Фрейре неможливий без визволення людини, вивільнення її творчих сил. Для перетворення навколишнього світу і освіта в цьому контексті є політичним актом. Саме вона є рушійною силою для економічного, соціального і культурного розвитку країни.

      28 лютого 2018 року відбулося розширене засідання методичного об"єднання вчителів початкових класів. Обговорювався Державний стандарт початкової освіти. Голова методоб"єдання Дяків Я.Я. проінформувала, що вже з 01.09.2018 року першокласники вчитимуть 9 галузей. В початковій школі розвиватимуть академічну доброчесність у дітей.

   06 березня 2018 року в рамках методичної декади, вчителем Мицак У.Я. було проведено урок з фізичної культури у 2-А класі. На уроці була створена атмосфера радості і тепла. Діти, розкриваючи промінчики в сонечка, набралися позитивного настрою і пригадали правила з техніки безпеки, які були заховані під хмаринками, а потім виконували гімнастичні вправи з ними. Перестрибуючи через річку і пройшовши лабіринт, діти мали змогу відпочити на галявині квітів. В кінці уроку були використані розслаблюючі вправи для дітей.

   07 березня 2018 року, в рамках методичної декади, вчителем фізики Ягельницькою Г.М. було проведено урок на тему "Тиск твердих тіл на поверхню. Силу тиску". На даному уроці в учнів формувалися наукові знання , необхідні для розуміння взаємодії тіл, її результату - деформації та зміни швидкості, уявлення про тиск як фізичну величину, Учні з"ясовували залежність тиску від сили тиску і площі опори. Навчилися застосовувати знання про тиск в природі і техніці. На даному уроці учні розвивали пізнавальний інтерес, винахідливість, логічне мислення, увагу, експериментальні навики, уміння робити узагальнення та висновки із проведених досліджень, вміння працювати в групах.

     07 березня 2018 року, в рамках методичної декади, вчителем Кіщук М.Б. було проведено урок трудового навчання у 3-А класі "Виготовлення вітальної листівки до свята 8 Березня". Кіщук М.Б.вчила виготовляти вітальну листівку власними руками, розвивала мислення через спостереження за приходом весни, розвивала естетичний смак та художнє мислення учнів, творчу уяву, виховувала почуття любові та поваги до матері. 

    12 березня 2018 року, в рамках методичної декади, вчителем аглійської мови                  Балазюк Н.О. було проведено урок у 8-А класі на тему "Music in Our Life". Урок було проведено з використанням інтерактивних технологій. Учні, працюючи у рухомих групах, узагальнювали свої знання з теми "Music: Styles of Music", вчилися на слух розрізняти різні стилі.

   Урок — це центр, навколо якого обертаються і до якого повертаються всі думки і дії вчителя. При підготовці до уроку вчитель має пам'ятати, що на кожному уроці потрібні інтерес і захопленість самого вчителя, готовність самому дивувати і ди­вуватися. І готуючись до уроку, слід пам’ятати, що сучасний урок відрізняється:

  • скерованістю на всебічний гармонійний розвиток у поєднанні з наданням можливостей самореалізації кожному учневі з урахуванням його можливостей, інтересів та життєвих планів;

  • науковим обґрунтуванням стратегії  і тактики керування пізнавальною діяльністю учнів на основі закономірностей і принципів навчання;

  • напруженою, посильною, добре організованою і результативною пізнавальною роботою всіх учнів;

  • ретельною діагностикою причин, що впливають на якість занять, прогнозуванням ходу і результатів навчально-виховного процесу;

  • творчим підходом до вирішення конкретних завдань відповідно до наявних умов і можливостей учнів;

  • доцільним використання дидактичних засобів;

  • співробітництвом учителя і учня, індивідуальним і диференційованим підходами з урахуванням можливостей кожної дитини;

  • раціональним використанням кожної робочої хвилини уроку;

  • створенням ситуації успіху на уроці, атмосферою демократизму, стимулювання, відповідальності всіх учасників навчально-виховного процесу за результати діяльності.

     Готуючись до уроку вчитель повинен враховувати психофізіологічні особливості учнів. Розвивати пізнавальні процеси (пам'ять, увагу, сприймання, мислення, мовлення, уяву тощо) та математичні здібності учнів. Формувати пізнавальний інтерес. Створити позитивно-емоційний настрій і психологічно комфортні умови. Сприяти позитивному відношенню учнів до навчання. Формувати вміння виділяти головне, актуалізувати, конспектувати, порівнювати, зіставляти. Забезпечити диференційований підхід. Встановити зв'язки між засвоєними та новими знаннями.

 Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

    Використовувати у своїй роботі різні методи: пояснення, коментоване читання тексту підручника, проблемна лекція, семінар-практикум, фронтальна бесіда, дискусія, робота з книгою, посібниками, схемами, таблицями, рисунками, моделями, демонстрація презентацій.

   Прийоми: «Асоціації», «Мозкова атака», створення проблемної ситуації, використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів, «Знаємо — бажаємо дізнатися — дізналися», «Моделі, що ожили», «Снігова грудка», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Броунівський рух», «Два-чотири — всі разом», «Навчаючи — учусь», «Павучки», «Місткий кошик» тощо.

Форми навчання: парна, групова, індивідуальна, колективна, фронтальна.

Засоби: ТЗН, підручники, посібники, довідники, Іnternet, інформаційні таблички, роздавальний матеріал, таблиці, моделі тощо.

 «Щоб запалити, треба горіти», запалює сумлінна і всебічна підготов­леність до уроку, емоційна щедрість учителя, його захопленість. Активізація творчого потенціалу вчителів, виявлення нових творчих знахідок, ідей, надбань, створення ситуації успіху на уроці, атмосфери демократизму, стимулювання, дасть можливість відповідати всім учасникам навчально-виховного процесу за результати діяльності.

Категорія: Методичні декади | Додав: мізунь
Переглядів: 44 | Завантажень: 0
Пошук
...
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт