Старомізунський ліцей ім. В. Верховинця
Меню сайту
...
...
Годинник
УЦОЯО
ЗНО
"Гаряча" лінія
ОІППО
БПД
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Предметні тижні

Тиждень математики
23.02.2017, 14:08

 

      Відповідно до річного плану роботи школи, з метою активізації методичної роботи, розвитку творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів, пропагування передового педагогічного досвіду, створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів та з метою обміну педагогічним досвідом в період з 6 по 10 лютого 2017 року відбувся тиждень математики.

    У плані проведення Тижня було передбачено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характерів. Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими та корисними , сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

          Розпочався Тиждень урочистою лінійкою, на якій учні познайомились із планом проведення заходів та були налаштовані на творчий підхід до отриманих завдань та активну участь у всіх запланованих заходах.

      Одним із засобів зацікавлення учнів математикою є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, прищепити учням любов до математики, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмного матеріалу. На таких заняттях можна організувати розв’язування складних і цікавих задач, що розвивають кмітливість і математичне мислення, вивчати елементи історії математики, ознайомлювати учнів із життям і діяльністю славетних математиків, особливо вітчизняних, з практичним застосуванням цієї науки. Тут створюються широкі можливості для переконання учнів у тому, що саме через шкільну математику лежить шлях до широкого ознайомлення з досягненнями навіть у загальних рисах пробуджує в учнів бажання до творчих шукань, до глибокого пізнання й оволодіння математичними знаннями.

Протягом тижня учні школи були задіяні у проведенні таких заходів:

  • Конкурс між 3-9 класами «Ребус»
  • Позакласний захід між 6-ми класами «Найрозумніший»
  • Заочна мандрівка між 5-ми класами «Математичний снігопад»
  • Розвязання кросвордів 2-11 класи
  • Презентація проектів у 8 класі
  • Відкритий урок в 11 класі «Зрізаний конус»
  • Урок-подорож «Звичайні дроби»
  • Позакласний захід для 9 класу «Переможець»
  • Математичний КВК між 10-11 класами.

       На уроці алгебри в 7 класі «Застосування формул скороченого множення при розв’язуванні вправ» (вчитель Сова О.В.) спостерігалася активність учнів, самостійність у виконанні робіт, вміння практичного застосування знань. Вчитель доступно, науково в поєднанні з практикою, раціонально використовує час на уроці, що сприяє ефективності навчання та прищеплює інтерес до предмета. Даний урок носить науково-пізнавальний характер. Вміло використано презентацію. Епіграфом уроку стали слова Софії Ковалевської « У математиків є своя мова формули ». Урок –подорож, кожна зупинка мала свої завдання: встановлення відповідності, «Математична плутанка»,зупинка «Історична», зупинка «Нова формула», зупинка «Географічна», розвязавши правильно завдання учні могли прочитати зашифровані слова.

      Метою відкритого уроку в 11 класі «Зрізаний конус» (вчитель Вигодованок Л.І.) – ознайомлення учнів із поняттям зрізаного конуса, його основними елементами, розглянути основні види перерізів, сформувати вміння знаходити основні елементи зрізаного конуса; розвивати просторову уяву, пам'ять, уміння чітко висловлювати свою думку.

   На уроці було створено позитивну емоційно-психологічну атмосферу. Багато уваги приділялося розвитку пізнавальних компетентностей учнів. Урок був детально продуманий, тому кожна хвилина була раціонально використана, доречно застосоване ІКТ. Педагог приділяє належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці.

   Протягом всього уроку вчитель використовував різні форми та методи навчання.

   Так, на етапі актуалізації знань було застосовано розв’язання кросворда. При підготовці до вивчення нового матеріалу перед учнями була поставлена проблема і розкриті шляхи її вирішення. На етапі засвоєння нових знань особлива увага приділялась роботі з визначенням нових понять, вчитель чітко сформулювала алгоритм для побудови зрізаного конуса , З метою перевірки рівня засвоєння нових знань було проведено розв’язування задач за готовими малюнками. Вчитель вчасно зробив підсумок уроку з використанням завдань для сталого розвитку. Домашнє завдання було різнорівневе. Вчитель підбив підсумки уроку і здійснив рефлексію.

       В конкурсі «Найрозумніший» серед 6-х класів нагороджені:

Шиян Руслана –6А клас - І місце

Барабаш Христина 6Б клас – ІІ місце

    На математичній грі «Переможець» в 9 класі учні познайомилися з цікавими задачами, нестандартними завданнями з математики, не звичайними властивостями геометричних фігур. Переможцем даного конкурсу стала Грушаник Катерина.

    Метою проведення математичного КВК серед учнів 10-11класів – навчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору; розвивати логічне мислення, кмітливість винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; цікавість до математики, її історії, читання додаткової літератури; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі. Перемогла команда 10 класу.

      Нагороджені:

  1. Лучка Христина
  2. Тимочко Христина
  3. Дудина Богдана

      11 клас:

  1. Вигодованок Богдана
  2. Лович Ілона
  3. Галів Оксана

   За підготовлені проекти і активну участь у проведенні тижня математики, нагороджені всі учні 8 класу

     Вчителями: Совою О.В., Дарвай С.В., Ягельницькою Г.М., Вигодованок Л.І. створено презентації для проведення конкурсів, вікторин,уроків. Заходи проведені в рамках тижня спрямовані на творчий розвиток особистості, на підвищення загальнокультурного рівня, пізнавальних можливостей учнів, достовірність, науковість та емоційну насиченість фактичного матеріалу, зв’язок з життям, опорою на життєвий досвід учнів. Рівень ефективності даних заходів достатньо високий і сприяє підвищенню зацікавленості учнів у вивченні математики.

Категорія: Предметні тижні | Додав: мізунь
Переглядів: 291 | Завантажень: 0
Пошук
...
...
...
...
...
STOP булінг
...
osvita.ua
МОН України
...
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт