Старомізунський ліцей ім.Василя Верховинця
Меню сайту
...
Директор ліцею Сова Ольга Володимирівна
Реєстрація в ЗЗСО
Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти
Годинник
ВШО
Всеукраїнська школа онлайн
УЦОЯО
Український центр оцінювання якості освіти
ЗНО
ЗНО
"Гаряча" лінія
Національна дитяча «гаряча» лінія
ОІППО
ОІППО
БПД
Безоплатна правова допомога
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Файли » Психологічний супровід » Соціальний педагог

Калейдоскоп професій
[ Викачати з сервера (18.3 Kb) ] 21.01.2016, 12:59

Калейдоскоп професій

4клас

1. Вправа „Створюємо настрій”

Мета: навчити керувати своїм настроєм, встано­вити  позитивний настрій у колективі.

        Щоб гарний настрій мати –

        Треба друзів привітати.

        У два боки повернись

        І до друга усміхнись.

Діти, сьогодні ми знову говоритимемо про професії. Чи знаєте ви, ким працюють ваші батьки? Вам подобаються їхні професії?

Що ви відчуваєте, коли згадуєте професії батьків?

2. Вправа „Назви професію”

Мета: розвивати пізнавальні здібності.

Сьогодні до нас принесли пакунок, але відкрити його можна тільки тоді, коли відгадаємо всі професії, які я опишу:

        •Хто це смачно варить борщ

        І компот готує?

        Каші з жару дістає,

        І дітей частує?  (Кухар)

        •Що у кого заболить,

        Зразу кажуть: „Ай, болить”.

        Їм спішить на допомогу добрий...

  (Лікар Айболить).

        •Модну зачіску він зробить

        І волосся підстриже. (Перукар)

Діти, чи важко було відгадати назву професії? Чому?

 3. Вправа „Плутанина”

Мета: вдосконалювати пам’ять, мислення, розвивати уяву.

Ось і відкрився наш пакунок. Але речі у ньому перемішалися. Давайте розкладемо їх відповідно до професій.

На картинках – зображення людей за професіями. Доберіть предмети, потрібні для їхньої роботи.

 

4. Вправа „Відгадай професію”

Мета: навчити елементів техніки виразних рухів. Зображення за допомогою міміки і жестів людей різних професій.

 

5. Вправа „Де я був?”

Мета: розвивати логічне мислення.

* Я бачив гребінець – де я був? (У перукарні)

* Я бачив шприц – ...

* Я бачив хліб, цукерки – ...

* Я бачив багато ліків – ...

* Я бачив багато книжок – ...

* Я бачив парту, крейду – ...

Чи сподобалась вам подорож? Чому?

6. Вправа „Хто що робить?”

Мета: навчити прийомів узгодження дії з професією.

* Учитель – навчає, вчить.

* Кухар – ... (готує).

* Будівельник –  ... (будує).

* Прибиральниця –  ... (прибирає).

* Продавець –  ... (продає).

* Художник –  ... (малює).

* Письменник –  ... (пише).

* Фотограф –  ... (фотографує).

* Праля –  ... (пере).

* Лікар –  ... (лікує).

* Двірник –  ... (прибирає).

* Вихователь –  ... (виховує).

Чи „знайшли” ви себе серед цих професій? У якій саме і чому?

 7. Вправа „Попрацюймо”

Мета: об’єднання дитячого колективу, створення позитивного настрою.

        Нумо, діти, до роботи!

        Покажіть свою охоту.

        Зараз дрова рубаємо,

        Тепер багаття розкладаємо,

        У відрі воду носимо,

        Потім кашу варимо.

        А тепер усі співаємо,

        Та ще й гарно танцюємо,

        Усіх розважаємо. 

 8. Бесіда „Що таке професія?”

Мета: закріпити знання про професії, формувати вміння висловлювати свої почуття.

Діти відповідають на запитання:

–        Що таке професія?

–        Які професії ти знаєш?

–        Що ти знаєш про професії своїх батьків?

 9. Вправа „Продовж думку”

  Мета: підвищувати самооцінку дітей, розуміння

   бажань партнера під час розповідей.

Я хочу бути ..., щоб ...

10. Вправа „Назви за описом”

Мета: розвиток розумових процесів.

Я називатиму дії, які виконує людина, а ви вгадайте її професію.

* Ваш одяг буде, як картинка: все по вас – і рукав, і спинка. Пришиє рівно комірець. Хто так старається?  (Кравець, швачка)

* Ще до зорі прокидатися звик, першим стрічає сонце у місті. Двір наш і вулиця щоб були чисті, трудиться з раннього ранку... (Двірник)

* Як у народі називають того, хто землю обробляє, хто ниви житом засіває, високі врожаї збирає?  (Хлібороб)

*  Робить ліки й продає? Відгадали, хто він є?  (Аптекар)

* Від хвороб людей лікує, з ліками на них чатує.  (Лікар)

* Є паличка  у  нього в  руках  чарівна,  за  мить  всі машини зупинить вона. І він на дорозі з нею працює, і за порядком у місті пильнує.  (Регулювальник) 

Чи важко було назвати професію? Яку найважче? Чому?

11. Вправа  Картинки.

 Кожна із команд отримає картки, на яких написані групи слів. Потрібно визначити, про які професії йдеться.

        Картки:

         креслить, циркуль, конструкція (інженер);

         тварини, шприц, лікарня (ветеринар);

         ручка, журнал, оцінка (вчитель);

         комп’ютер, текст, програма (оператор, програміст);

         корабель, штурвал, море (матрос, капітан, штурман);

         хвороба, симптоми, термометр (лікар).

12.Вправа „Знавець професії”

Слід відгадати, які професії зашифровані. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Капітани команд беруть нові завдання після виконаних попередніх. Аркуші із завданнями я триматиму в руках. Відповіді ви записуватимете на стікерах і прикріпите на дошку з відповідної сторони (одна команда – ліворуч, інша – праворуч):

         ефмрре (фермер);

         рінежен (інженер);

         рілак (лікар);

         тупеморор (промоутер);

         рпдовацеь (продавець);

         дежремен (менеджер).

 13.Вправа „Чорна скринька

У цій скриньці лежить знаряддя праці і і музиканта, і сталевара, і лікаря. Що там? (Ложка).

Є музиканти-ложкарі. Лікар у домашніх умовах перевіряє горло хворого звичайною ложкою. А сталевари беруть пробу сталі спеціальною ложкою.

 

Категорія: Соціальний педагог | Додав: мізунь
Переглядів: 655 | Завантажень: 14
Пошук
...
Дистанційне навчання
...
Ми у Фейсбук
...
Ми у YouTube
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
STOP булінг
STOP Булінг
...
ІФОЦППСР
osvita.ua
Освіта.юа
МОН України
Міністерство освіти і науки України
...
Електронні версії підручників
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт