Старомізунський ліцей ім.Василя Верховинця
Меню сайту
...
Директор ліцею Сова Ольга Володимирівна
Реєстрація в ЗЗСО
Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти
Годинник
ВШО
Всеукраїнська школа онлайн
УЦОЯО
Український центр оцінювання якості освіти
ЗНО
ЗНО
"Гаряча" лінія
Національна дитяча «гаряча» лінія
ОІППО
ОІППО
БПД
Безоплатна правова допомога
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Файли » Учнівське самоврядування

Підсумки виховної роботи в школі у І семестрі 2018-2019 навчального року
21.01.2019, 14:55

   Серед виховних напрямів на 2018-2019 навчальний рік найбільш актуальними виступають громадянське та патріотичне виховання як таке, що відповідає нагальним вимогам і викликам сучасності і закладає підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін. Педагогічний колектив працював над такою виховною проблемою: «Виховання патріота, компетентнісної особистості здатної до самовдосконалення».

   Виховна діяльність здійснювалась через роботу класних керівників в класних колективах, на загальношкільному рівні під час проведення позакласних і позашкільних заходів, залучення учнів до участі у конкурсах, через роботу учнівського самоврядування, діяльності гуртків.

   Виховні заходи, які були проведені в нашій школі впродовж І семестру 2018-2019 навчального року:

  • Свято до Дня вчителя «Учителю, я дякую тобі!»;
  • Патріотична лінійка до Дня захисника України;
  • Свято краси та інтелекту «Осінній марафон»;
  • Святковий концерт до Дня української мови та писемності «Мова – духовна скарбниця народу»;
  • Осінній бал;
  • День Гідності та Свободи;
  • День пам’яті жертв голодомору 32-33-х років «Пам'ять серця»;
  • День Святого Миколая;

Ці заходи виховували  у підростаючого покоління шанобливе ставлення до минулого нашого народу, гордість за його перемоги і чорну скорботу за втрати і  трагедії, сприяють вивченню та глибшому дослідженню історії і сучасності.

В І семестрі було проведено такі благодійні акції:

  •  «Назустріч мрії»;
  • Благодійний ярмарок  в рамках проекту «Помічники святого Миколая» - продаж домашньої випічки для закупівлі солодких подарунків жителями будинку опіки при Вигодській міській лікарні;
  • Участь у всеукраїнській благодійній акції «Серце до серця» (допомога дітям з вадами слуху);

Такі благодійні вчинки сприяють формуванню в учнів доброти, щирості, підтримки один одному, взаємодопомоги, вчать дітей бути милосердними і проявляти допомогу ближньому.

   При підготовці до Новорічних свят старшокласники активно долучилися до оформлення святкового залу та сцени. Святкові дійства сприяли позитивному настрою, піднесеності, творчому виявленню учнів, цікавому проведенню дозвілля, дарували  атмосферу новорічної казки, взаємопідтримки та дружби .

   За доброю традицією нашої школи учасники художньої самодіяльності разом з керівниками привітали працівників підприємств місцевих підприємств новими колядками та віншуванням з Новим роком та Різдвом Христовим. А також виступили у сільському будинку культури та долучились до загальносільської коляди.  Учні школи взяли у районному конкурсі фольклорних колективів та посіли ІІІ місце. Такі заходи виховують та збагачують духовний світ кожної дитини, сприяють збереженню традицій та звичаїв нашого краю,  українського народу.

   Протягом І семестру в школі працювало шкільне методичне об’єднання класних керівників, робота якого була спрямована на системний підхід до виховання учнів, підготовку їх до життя і праці, впровадження в практику школи національної системи виховання. Класні керівники спланували роботу у відповідності до плану роботи школи, затвердженого радою школи. Питання виховання заслуховувались на нарадах при директору, заступнику директора школи, методичних оперативках, на засіданнях методичної ради, ради профілактики попередження правопорушень. Відповідно до плану роботи методичне об’єднання працювало над такими питаннями:

   «Планування виховної роботи відповідно до НУШ», «Соціально-економічні тенденції розвитку суспільства і проблеми профілактичної виховної роботи з неповнолітніми», «Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського», «Нова  українська  школа» В.Сухомлинського: 50 років тому», участь класних керівників у методичній декаді: «Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в освітньому просторі». 

         Однією з важливих ланок виховної діяльності є система правового виховання в школі. Впродовж семестру проводились заходи, що покращували правову культуру учнів.         Класними керівниками, соціальним педагогом і практичним психологом за потреби проводились бесіди з правопорушниками та учнями схильними до девіантної поведінки. Такі учні були залучені  до участі в гуртках та позакласних заходах.

         Соціальним педагогом були складені акти обстеження всіх сімей, що потрапили у складні життєві обставини в яких проживають учні та надавалась їм постійна адресна допомога.

     Питання, що стосуються профілактики злочинності, попередження правопорушень з метою правової та правоосвітньої роботи, розглядалися на Раді профілактики відповідно до плану роботи:

1. Ознайомлення з соціальними паспортами класів

2. Про  організацію педагогічної  допомоги  учням, які  потребують  особливої  уваги

3. Про результати психолого-діагностичного обстеження учнів «групи ризику», розробку рекомендацій щодо індивідуалізації виховання та навчання

4. Про перевірку умов проживання дітей девіантної поведінки, дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах

5. Профілактична робота з дітьми, які схильні до пропусків навчальних занять

6.  Аналіз зайнятості учнів, схильних до правопорушень, у позаурочний час

  Психологом та соціальним педагогом школи було проведено і проаналізовано результати психологічного діагностування учнів різних вікових груп:

  • Визначення «групи ризику»;
  • Методика ДВОР (особистісний розвиток);
  • Діагностика щодо попередження суїциду серед неповнолітніх;
  • Надавались індивідуальні консультації учнями, батькам, класним керівникам в телефонному режимі та за допомогою соціальних мереж;
  • Методика «Соціометрія»;
  • Проводилось анкетування «Експрес-діагностики наркотичної та алкогольної залежності учнів та тютюнопаління»»

         На нарадах при директору  та педрадах розглядались різноманітні питання: ведення обліку відвідування учнями школи, взяття на облік неблагополучних сімей, робота комісії з питань профілактики правопорушень, аналіз зайнятості учнів в позаурочний час та інші.

В школі з 10.12 по 14.12 2018 року проходив тиждень Громадянського  та Правового виховання. В рамках Тижня було проведено такі заходи:

•        Участь старшокласників у проекті  «Чорнобиль – скорбота пам’яті людської»

•        Інформаційна вітрина «Моя Конвенція – мій захист»;

•        Всеукраїнський урок «Права людини»;

•       Бесіда для старшокласників «Вплив шкідливих звичок на здоров’я молоді» (8-мі, 9 класи);

•        Зустріч з представником ювенальної превенції «Зроби правильний вибір» (6-ті, 7-мі класи);

•        Оформлення куточка «Правознавець» - «Мої права та обов’язки в школі»;

•        Куточок «За здоровий спосіб життя» - «СНІД – знак біди»;

•        Бібліотечна виставка «Свої права ти добре знай, їх шануй і захищай»

•        Тренінгове заняття «Стоп булінг» (6 клас, 6 урок);

•        Круглий стіл «Скажімо булінгу ні!» (10-11 класи, 5-6 урок);

•        Тренінгове заняття «Якщо порушують мої права» (8-мі класи, 5 урок)

•        Благодійний ярмарок  «Помічники Святого Миколая»

•        Бібліотечний урок  «Абетка прав дитини» (2 клас, 5 урок).

Були проведені виховні години класними керівниками за такою тематикою:

  •  «Діти мають захищати свої права»;
  • «Великі права малої дитини»;
  • «Твої права та обов’язки»;
  • «Пустощі і кримінальна відповідальність»;
  • «Кожна дитина має право»;
  • «Конфліктна ситуація – народження істини, а не загострення стосунків»;
  • Уявна подорож «Закон. Права та обов’язки»;
  • «Права дитинства»;
  • «Я – дитина, я людина, що має свої права».

         Всі ці заходи сприяли формуванню позитивних соціальних установок, запобіганню вживанню алкоголю та наркотичних речовин, відвернення суїцидів та формування навичок безпечних статевих стосунків у дітей та учнівської молоді

    Співпраця з батьками посідає також одне з центральних місць у системі роботи нашої школи. Серед форм роботи – класні батьківські збори, конференції, тематичні години спілкування, засідання батьківського комітету, індивідуальні бесіди та консультації, залучення батьків до проведення позакласних заходів, туристичних походів, поїздок, екскурсій.  На батьківському комітеті розглядались такі питання: «Нова Українська Школа – реалії і перспективи», « Традиції сімейного виховання у контексті ідей  В.Сухомлинського», «Законодавство України про майнові права неповнолітніх», «Булінг у школі та відповідальність» та інші. Також висвітлюються різні питання на шкільному сайті: «Поради батькам майбутніх першокласників», «Обережно змії», «Негативний вплив сучасного інформаційного простору на фізичне і психічне здоров’я дитини»,  «Безпечна поведінка під час канікул», «Обережно кір», «Підготовка до ЗНО» та інші.

Класні керівники залучали дітей до роботи в шкільних гуртках відповідно до здібностей та вподобань, а також учнів з девіантною поведінкою та з кризових сімей, відповідно до соціального паспорта школи. В школі діяло 11 гуртків, а також спортивна секція з легкої атлетики від ДЮСШ та секція з вільної боротьби.  

Учні 1-11 в різній мірі були залучені до проведення виховних тижнів:

  • Тиждень знань безпеки життєдіяльності;
  • Тиждень дитячої і юнацької книги;
  • МЕТОДИЧНА ДЕКАДА «Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського в освітньому просторі»;
  • Тиждень безпеки дорожнього руху;
  • Тиждень української мови та писемності;
  • Тиждень гідності, свободи  і поваги;
  • Тиждень початкової школи;
  • Тиждень громадянського та правового виховання.

В класах оформлено куточки державних і народних символів, та проводились бесіди на тему чому ми поважаємо державні символи, які державні символи та народні.

   За результатами аналізу навчально-виховної роботи за І семестр 2018/2019 навчального року, слід визначити головні завдання школи на ІІ семестр 2018/2019 навчального року:

  • забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до інтересів та суспільних вимог;
  • підвищення соціального статусу виховання у системі освіти школи, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
  •  забезпечення взаємодії школи з усіма соціальними інститутами, які причетні до виховання дітей; формування  учнівського колективу, розвиток дитячого самоврядування;
  • оптимізація змісту і форм виховного процесу;
  • збереження та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
  • попередження та локалізація негативних впливів чинників соціального середовища на особистість;
  •  формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації у повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
Категорія: Учнівське самоврядування | Додав: мізунь
Переглядів: 449 | Завантажень: 0
Пошук
...
Дистанційне навчання
...
Ми у Фейсбук
...
Ми у YouTube
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
STOP булінг
STOP Булінг
...
ІФОЦППСР
osvita.ua
Освіта.юа
МОН України
Міністерство освіти і науки України
...
Електронні версії підручників
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт