Старомізунський ліцей ім.Василя Верховинця
Меню сайту
...
Директор ліцею Сова Ольга Володимирівна
Реєстрація в ЗЗСО
Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти
Годинник
ВШО
Всеукраїнська школа онлайн
УЦОЯО
Український центр оцінювання якості освіти
ЗНО
ЗНО
"Гаряча" лінія
Національна дитяча «гаряча» лінія
ОІППО
ОІППО
БПД
Безоплатна правова допомога
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Файли » Предметні тижні

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНИЙ ТИЖДЕНЬ
15.02.2019, 10:08

  Відповідно до річного плану роботи школи на 2018-2019 навчальний рік та з метою активізації процесу пізнання, свідомого вибору професії старшокласниками, розвитку навичок самоаналізу, планування, розширення уявлень про світ професій та їхні особливості в школі в період з 04 по 08 лютого 2019 року проходив профорієнтаційний тиждень. Заходи були проведені відповідно вікових груп щодо визначення професійних уявлень учнів.

    Матеріали інформаційної вітрини ознайомили учнів з визначенням, що таке професія, як вони поділяються за сферою взаємодії та з топ-десяткою найпопулярніших професій на даний час і найактуальнішими професіями найближчого десятиліття. Також на стенді «Цікаво знати» було розміщено матеріали   «Найоригінальніші  сучасні професії», з яких учні дізнавалися про такі рідкісні професії як  фахівець з висихання фарби, продавець черги, продавець мрій, тестувальник водяних гірок та інші.

   Для учнів 6 класу соціальним педагогом проводилось анкетування «Коло інтересів». Воно дало можливість визначити головні риси характеру,  особливості поведінки і тип темпераменту для вибору професії.

   Для семикласників було проведено тренінгове заняття «Обери своє майбутнє». Учні знайомилися зі світом професій, особливостями свого характеру, темпераменту, здібностями та зрозуміли, що обирати професію для себе потрібно  спираючись саме на них.  

   На виховній годині в 3-Б класі учні представляли свої майбутні професії малюнком і коротенькою розповіддю. Підсумовуючи дане заняття за допомогою гри «Павутинка», учні побажали один одному успіхів в обраній професії.

   Учні 5-их класів виготовляли «Дерево роду», в якому також вказували професії батьків, дідусів, бабусь. Діти проаналізували які професії були популярні раніше та поглибили уявлення про різноманіт­ність професій і важливість кожної з них.   З робіт учнів було створено «Дерево професій». 

   В рамках Тижня для учнів 3-А класу було проведено усний журнал "Ким бути?" Учні переглянули презентацію "Світ професій". Мандрували сторінками : "Відгадай-но!", "Літературна", "Абеткова", "Народна мудрість", "Малюнкова".

   Для учнів 9-х класів було організовано день відкритих дверей у Долинському центрі зайнятості. Працівники центру провели інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо світу професій та потреб ринку праці, наголосили на значимості правильного вибору професії на подальше життя, знайомили школярів з основними правилами та типовими помилками при виборі професії. Також  з дітьми було проведено тестування за методикою Д.Голланда, з метою свідомого вибору професії.

   Опинитися на безлюдному острові віч-на-віч з дикою природою, налагодити побут, вижити і, головне, залишитись людиною - в такі умови було поставлено учнів 11-го класу практичним психологом Молнар Л.М в психологічній профорієнтаційній грі "Острів". Мета гри : мотивувати учасників до вибору професії; оцінити свої здібності та можливості; моделювати ситуації прийняття серйозних життєвоважливих рішень.

  Для п’якласників педагогом-організатором школи Паньків Т.Б. було проведено інтерактивне заняття "Калейдоскоп професій".
   Учні дізналися про різноманітні професії, відгадуючи їх за картинками, добираючи асоціативний ряд, виконуючи вправу "Кольорова пелюстка", працюючи в групах над завданням "Коло інтересів". Підсумком заняття було виготовлення колажів "Моя улюблена професія".

     «Вибір професії – вибір майбутнього» таке профорієнтаційне заняття було проведено для учнів 9 класу (практичний психолог Л. Молнар). З допомогою метафоричних карт учні на власному досвіді переконались, що таке вибір професії наосліп («за компанію», «куди небудь», «як скажуть») та свідомий вибір, який грунтується на виборі професії за здібностями, уміннями, індивідуальними особливостями кожної людини.

    Для учнів 8-х класів практичним психологом школи було проведено заняття «В пошуках власного «Я». В ході заняття, що носило профорієнтаційний характер, учні продовжували знайомилися з світом професій та особливостями свого характеру, темпераменту, здібностями. Відповідно до своїх «Можу» підбирали своє «Хочу» з різноманітного світу професій «Треба».

    Також в рамках Тижня для учнів школи було організовано зустріч з майстринею Совою Галиною Іванівною, яка продемонструвала вироби з сірників, дерева, природного каменю, фоамірану, закладки з вишивки та багато інших виробів.

    На тренінговому занятті «Алгоритм  вибору  професії» десятикласники методом  мозкового  штурму  пригадували    і  описували  типи  професій  за  предметом  праці  (класифікація Є.Клімова),  описували  умови праці  та  вимоги  даних   типів  професій  до  особистості. На  підготовлених  бланках, виконували  вправу  «Сходинки»,  покроково  описували  свій  шлях  до  становлення  професіонала. Після  озвучення кожним  учнем  та   обговорення,  практичний  психолог  вказала   на  деякі  неточності  та  помилки  у  створенні  алгоритму  вибору  професії  учнями  і, задіюючи  формулу  вибору  професії,  наочно  показала як  будувати  своє  професійне  майбутнє. 

    Загалом план заходів Тижня був спрямований на активізацію діяльності педагогічного та учнівського колективів в напрямку профорієнтації старшокласників.

Категорія: Предметні тижні | Додав: мізунь
Переглядів: 638 | Завантажень: 0
Пошук
...
Дистанційне навчання
...
Ми у Фейсбук
...
Ми у YouTube
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
STOP булінг
STOP Булінг
...
ІФОЦППСР
osvita.ua
Освіта.юа
МОН України
Міністерство освіти і науки України
...
Електронні версії підручників
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт