Старомізунський ліцей ім.Василя Верховинця
Меню сайту
...
Директор ліцею Сова Ольга Володимирівна
Реєстрація в ЗЗСО
Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти
Годинник
ВШО
Всеукраїнська школа онлайн
УЦОЯО
Український центр оцінювання якості освіти
ЗНО
ЗНО
"Гаряча" лінія
Національна дитяча «гаряча» лінія
ОІППО
ОІППО
БПД
Безоплатна правова допомога
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Файли » Предметні тижні

Тиждень фізики та астрономії.
01.11.2016, 10:10

       На виконання річного плану школи на 2016-2017 навчальний рік та з метою розвитку ініціативи, учнівської творчості,  виховання потреби щодо використання науково-популярної літератури та інших джерел інформації для поповнення та поглиблення знань і підвищення інтересу учнів до фізики, у школі в період з 17.10 по 21.10.2016 року проходив Тиждень фізики та астрономії за затвердженим планом.

Планом проведення Тижня передбачалося:

  • Відкриття тижня, знайомство з планом проведення Тижня;
  • Екскурсія в кабінет фізики для учнів 6-их класів;

  • Конкурс висловлювань про фізику і астрономію
  • Конкурс «Вгадай прислів’я»
  •  Конкурс «Хто він? Відгадай вченого фізика».
  • Конкурс «Допиши прислів’я»
  • Конкурс фізичної казки;
  • Робота над міні-проектами з фізики і астрономії
  • Урок-гра у 8 класі «Місто Калорія чи Джоуль-град?»

  • Лабораторія цікавих дослідів.

  • Підсумки тижня фізики і астрономії .

       Як свідчить аналіз проведеної роботи, всі заходи, заплановані в рамках тижня, відбулися. Вони продемонстрували значну зацікавленість  учнів вивченням фізики.

          Урок у 8 класі «Місто Калорія чи Джоуль-град?» проходив у вигляді гри. На уроці спостерігається оптимальне застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя, чергування видів роботи, міжпредметні зв’язки (хімія, біологія, географія). Використано сучасне інформаційне забезпечення супроводу уроку. Поєднано дослідницьку, експериментальну і пошукову роботу, що ефективно впливає на формування в учнів навичок самостійного здобування знань, умінь описувати і систематизувати результати спостережень, робити узагальнення та висновки. Урок насичений цікавими фактами, що сприяють зацікавленістю учнями даним матеріалом. Вчитель доступно, науково в поєднанні з практикою, раціонально використовує час на уроці, що сприяє ефективності навчання та  прищеплює інтерес до предмета. Даний урок носить науково-пізнавальний характер.

          Відбулося також знайомство шестикласників з предметом фізика. Для них пройшов позакласний захід «Фізика для молодших школярів». Учні 8класу Семенишин С., Грушаник В., Курус Р.,  Грушаник Д. підготували цікаві досліди, повідомлення, питання, провели екскурсію в кабінет фізики для учнів 6-их класів з метою ознайомлення їх в загальних рисах з тим, що вивчає фізика та деякими фізичними поняттями із використанням великої кількості навчальних приладів. Цікавим стали конкурси:. Конкурс «Вгадай прислів’я» Конкурс «Хто він? Відгадай вченого фізика», Конкурс «Допиши прислів’я», Конкурс фізичної казки. В Конкурсі «Вгадай прислів’я» перемогу здобули учні 9го і 7- А класу. В Конкурсі фізичної казки перемогли Наум Соломія, Грушаник Діана, Сова Мар’яна. Учнями 7-11 класів підібрано вислови вчених про фізику..

          Мета роботи над міні-проектами з фізики і астрономії – повторити, систематизувати і узагальнити знання одержані учнями і вміння їх застосовувати на практиці, а також розвивають  логічне та образне мислення, пам’ять, увагу, творчу і розумову активність, виховують почуття відповідальності, колективізму. Старшокласники підготували цікаві міні- проекти про видатних астрономів Коперника, Котермака, будову Сонячної системи, рух Землі в космічному просторі. Виконані учнями проекти носили творчий характер, виконані згідно вимог, доступні. Слід відмітити роботу Тимочко Христини, Возняк Марії, Лучки Христини.

       Для проведення даних заходів передувала певна робота: розроблялись програми, плани проведення, конкретні доручення учням, які були залучені в проведенні уроків, конкурсів.

     Як свідчать результати роботи, всі заходи, заплановані  в рамках тижня, були проведені на належному рівні. Вони свідчать про добру роботу вчителя зі своїми учнями. Заходи проведені в рамках тижня спрямовані на творчий розвиток особистості, на підвищення інтересу учнів до фізики, пізнавальні можливості учнів, достовірність, науковість та емоційну насиченість фактичного матеріалу, зв’язок з життям, опорою на життєвий досвід учнів, виховання в учнів потреби щодо використання науково-популярної літератури та інших джерел інформації для поглиблення знань учнів фізики. 

Категорія: Предметні тижні | Додав: мізунь
Переглядів: 463 | Завантажень: 0
Пошук
...
Дистанційне навчання
...
Ми у Фейсбук
...
Ми у YouTube
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
ВОМС
ВОМС Вигодської селищної ради
STOP булінг
STOP Булінг
...
ІФОЦППСР
osvita.ua
Освіта.юа
МОН України
Міністерство освіти і науки України
...
Електронні версії підручників
...
Старий Мізунь 
...
Українське ділове мовлення. Календар свят
Калькулятор
Вхід на сайт